mala tlaciaren na stitky

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Duben 20 12:16:58 CEST 2010

Původní zpráva ze dne 20.4.2010 od Jaroslav Rybarik:

> Tak prispejem k zachrane konferencie s jednou otazkou z oboru :)

> Uz sa to tu aj riesilo (aspon si pamatam nieco o tlaceni stitkov).
> Kamaratova mama robi v (statnej) nemocnici a nieco podobne by im asi
> ako jedinej ambulancii nepreslo, do toho uz ja nevidim. Potrebovali
> by spravit vyvolavaci system pre pacientov. System = prave tlaciaren
> na stitky ktoru zhanam, display s cislom, tlacitko a samozrejme
> obsluzny soft na PC. Nasli ste niekto vhodnu tlaciaren pre takyto
> typ stitkov? Potrebujem 1ks, lacno, lebo nam to nikto nezaplati a s
> [...]

Mám tu několik tepelných tiskáren k zabudování, které mohu levně
prodat. Jsou na tepelný papír (na roli) a mají autocutter. Musel bys
udělat komplet řídicí elektroniku. Bližší info mohu poslat později,
teď jsem na odchodu.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601