Re: elektronický podpis

Ondra hwnews caha010 na gmail.com
Pondělí Duben 19 22:15:41 CEST 2010

Souhrnne hlaseni sice musite podat elektronicky, ale jde to i bez podpisu.
Vytvorite soubor, ten odeslete a portal vam vrati pdf dopis co vytisknete,
podepisete a podate na podatelne FU.
A pak, ze usetrite papir :) ...

Osobne Datovou schranku nedoporucuji, protoze se nam stava dost casto, ze se
ztrati nastaveni o zasilani informaci o nove prijatych dokumentu jak na
email, tak na telefon, a uz jsem jednu lhutu prosvihl...

Nehlede na to, ze az vam prijde nejaky dokument, se kterym se budete chtit
nekde ohanet, tak si ho musite na poste nechat za penize vytisknout, aby to
melo razitko, ze je to prave.

Ondra

----- Original Message -----
From: "Jan Půhoný" <konference na puhy.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, April 19, 2010 8:20 PM
Subject: OT: elektronický podpis

Dobrý večer,

pro komunikaci s daňovým úřadem potřebuji zřídit elektronický podpis
(např. pro podání souhrnného hlášení). Může mi někdo poradit, co vše
budu potřebovat (dočetl jsem se, že dva doklady) na Czechpointu (Česká
pošta) a jak to v reálu funguje?

Jde el. podpis použít i v Thundenbirdu, případně na portálu daňové
správy ve Firefoxu?

Děkuji za informace,

s pozdravem Jan Půhoný