elektronický podpis

Jan Galuszka konference na ei.cz
Pondělí Duben 19 20:33:28 CEST 2010

Ja kvuli souhrnemu hlaseni zrizoval datovou schranku na fyzickou osobu.
I kdyz datova schranka a elektronicky podpis je pro fyzickou osobu
podnikatele nepovinny, tak souhrne hlaseni nelze podat u ukynka na
financaku.

Zrizeni na poste cca 10 minut a za 5 dnu prisly hesla

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan na ei.cz )

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] za
uživatele Jan Půhoný
Odesláno: 19. dubna 2010 20:21
Komu: HW-news
Předmět: OT: elektronický podpis

Dobrý večer,

pro komunikaci s daňovým úřadem potřebuji zřídit elektronický podpis
(např. pro podání souhrnného hlášení). Může mi někdo poradit, co vše
budu potřebovat (dočetl jsem se, že dva doklady) na Czechpointu (Česká
pošta) a jak to v reálu funguje?

Jde el. podpis použít i v Thundenbirdu, případně na portálu daňové
správy ve Firefoxu?

Děkuji za informace,

s pozdravem Jan Půhoný