Quo vadis konfera?!

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Duben 19 15:18:47 CEST 2010

Je sice pravda, ze temer jakekoliv tema se pomerne rychle zvrtne do "vikendu", ale na druhou stranu, kdykoliv mam nejaky konkretni nefilozoficky, zato vsak ryze prakticky problem, ktery potrebuju rychle resit, vzdy mi tato konfera pomohla.

Naposledy jsem napriklad shanel spravny nazev starych bakelitovych pristrojovych zastrcek a do cca ctvrt hodiny jsem mel dokonce konkretni odkazy na weby, kde se prodavaji.

Tohle je obrovska sila tehle konfery, kvuli ktere pretrpim i hospodske kecy, ktere me temer nezajimaji a musim rict, ze jich s casem bohuzel stale pribyva.

Jakub Serych

________________________________
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of andrej jancura
Sent: Monday, April 19, 2010 1:57 PM
To: HW-news
Subject: OT: Quo vadis konfera?!

Ahojte,

tak som sa zamyslel, ze ako to ide s konferou v poslednom case. Mam pocit, ze elektronika je tu uz len okrajova zalezitost, tak ako vsetko v nasom malom state. Kedysi aj ta elektronika bola zaujimavejsia, ale po case sa to tu vzdy zvrhne k tomu, ze clovek vyzera ako blb, ze sa vobec opytal. Vsetkym je vsetko jasne a vsetci vsetko vedia, ved stare zname recepty su uz overene praxou a vsetci v konfere ich pozname. Aj nevycerpatelna studnica receptov sa uz vycerpala a tak su odpovede naozaj obcas trapne. Priznam sa, ze sam som tiez podlahol tejto modnej vlne a na niektore, aj ked hw otazky, som tiez imunny. Vzdy som sa tesil aspon na vikendove kecanie, napr. s Wekom o ziarovke, ale aj tento druh konverzacie pomaly zakapal... Mam pocit, ze to tu uz je len tliachanie popri praci, ktore s elektronikou nema uz nic spolocne. Sam to sice obcas vyuzijem, ale aj tak mam pocit, ze tu pomaly skapina pes, tak ako na inych serveroch a konferach. Nemate aj Vy ten pocit tiez?!

A.