OT: Quo vadis konfera?!

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Duben 19 14:56:45 CEST 2010

No pred nedavnem jsem se nad necim podobnym zamyslel zda z pozice nekoho
kdo by mel udavat nejaky smer konfere nejak nezasahnout.

Ale pak mi doslo, ze nejake striktni lpeni na cistote temat je naprosto
demotivujici a kontraproduktivni.

Prinos konfery je dle meho uz jen v tom, ze kdyz potrebujete mate se kde
zeptat a pokud jste tu dele tak vite i kdo a cim se zabyva profesne
(nedavno jsem potreboval nejake info o tlakovych lahvich a behem hodiny
jsem od p.Prochazky mel podrobne info a jel nakupovat).

Rovnez nezanedbatelne je i lidska uroven diskutujicich - za tu dobu co
tu jsem se prakticky nevyskytlo nejake osobni utoceni, osocovani nebo
jine podrazy (alespon o nich nevim).

To, ze zrovna lidi nemaji potrebu diskutovat tak beru jako momentalni
stav - mozna to je take tim, ze jsme tady vicemene stara parta a moc
novych lidi nepribyva a my uz jsme se vykecali - vim, ze dost lidi take
jen pasivne cte. Nicmene mam jistotu, ze kdyz budu potrebovat tak vim
koho se zeptat a za tu dobu i vim koho se ptam.

To opotrebeni co se tyka odpovidani na obdobne dotazy je normalni -
mozna je skoda, ze neni konference vic prezentovana - myslim ze i na HW
serveru je trochu zastrcena a tak mozna ani nekteri nevi kam se
prihlasit. Mozna by stalo za to ji trosku zviditelnit.

Radek Vicek