Regulace elektraren, kdyz uz je ten patek

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Neděle Duben 18 22:33:25 CEST 2010

No pry je problem hlavne v tom, ze ten sopecny sajrajt ma nizkou teplotu
tani, takze se v motoru ruztavi a na lopatky turbiny napece.
Ale taky jsem pozoroval prechod mraku zrejme jen v patek odpoledne,
sobota, nedele - super azuro a ani letadla nerusily vyhled na oblohu. ;-)