Regulace elektraren, kdyz uz je ten patek

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Duben 18 15:00:29 CEST 2010

 18.4.2010, 14:50:43

--
balu na home napsal:

> ja tomu tiez nerozumiem, viem len to co som videl v dokumentoch v
> televizii. Zatvoreny vzdusny priestor mi tiez zmenil plany na tento
> vikend, ale na druhej strane v lietadle bez motorov v 10-tisicovej vyske
> by som sediet nechcel :-)

Ale proc ? Kapitan letadla by tomu snad rozumet mel. A ten takovou
situaci, alespon podle toho clanku na technetu, povazuje jen za "maly
problem, ktery by nemel cestujici prilis rozrusit". ;-)

IMHO, koncentrace popela nad evropou, snad s vyjimkou Islandu, Irska a
pod. neni tak vysoka, aby bezprostredne ohrozila bezpecnost letu.
Ale je dost vysoka na to, aby razantne zvysila opotrebeni motoru. No a
vzhledem k tomu, ze motor je na letadle to nejdrazsi, a ze prakticky
zadna letecka spolecnost na tom neni finacne zrovna dobre, je
zastaveni letu docela pochopitelne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz