Regulace elektraren, kdyz uz je ten patek

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Duben 18 14:38:14 CEST 2010

ja tomu tiez nerozumiem, viem len to co som videl v dokumentoch v
televizii. Zatvoreny vzdusny priestor mi tiez zmenil plany na tento
vikend, ale na druhej strane v lietadle bez motorov v 10-tisicovej vyske
by som sediet nechcel :-)

http://en.wikipedia.org/wiki/British_Airways_Flight_9
http://video.google.com/videoplay?docid=-5620835202130688048#

b.