OT: FlashPlayer pod Linuxem a novinky.cz

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Duben 17 08:47:24 CEST 2010

Zdravím,
  tak to je skvělá zpráva, zvláště ve světle té druhé, následující :-).
  Druhá skvělá zpráva totiž je, že už jsem na to přišel. Alespoň v mém případě
bylo "přeadblockováno". Videa patrně byla přesunuta na jiný server, a to na
1.im.cz, na který jsem měl aktivní adblock. Po odstranění tohoto serveru ze
seznamu adblocku videa opět hrají, a to tak dobře, jako před tím, tj. bez
úvodní reklamy, která v adblocku zůstala (patrně přichází z domény adocean.pl,
kterou bylo možno v adblocku ponechat). Proti dřívějšku je nyní rozdíl jedině
v tom, že videa se déle nahrávají - na stránce je nejdříve ten černý obdélník
cca 10 sekund a teprve pak se objeví počáteční obrázek a spouštěcí tlačítko.
Dříve to bývalo okamžité.
  Dejte když tak vědět, zda i u Vás byl problém stejného druhu.
  S pozdravem Pavel