Uz i Balu se boji cerne diry...

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Duben 17 05:13:42 CEST 2010

> Jak jinak si vysvetlit dnesni zaznam z LOGu:
> D.Valuch, RF Piquet, called: if we want to inject more than 8e10 per bunch, then we should call him.
>
> ... nez tak, ze chce vedet, kdy se ma zacit pakovat a honem utikat co nejdale od Zenevy :-))))

Aha! Tak to asi vysvetluje i tu poruchu pristupove technologie v pt4, kterou
nemohli cely vecer opravit, takze se nakonec high energy injection testy vubec
nekonaly! Protoze kdo jiny by dokazal vyrobit zavadu tak sofistikovanou, ze ji
tym odborniku resi od od 18:58 do 23:46 a pritom dle popisu jde o banalitu toho
typu, ze pri zavirani masiny nekde nezahoukaly sireny, jak mely, a kvuli tomu
cele LHC stalo :-). Tesil jsem se na ty testy jak na vecernicek (behem tech
predchozich byl pro zmenu zase zamrzly ten server, co preposila Vistary zevnitr
ven, takze se taky nedalo koukat) a kdyz bylo 9 a porad se cekalo, sel jsem
spat - a neprohloupil jsem, jak vidno, protoze cele ty testy se preskocily
a slo se rovnou na physics fill, ktery byl v planu od pulnoci.

Zdravi Pavel