prokovy v eaglu s polygonem

Jiří Reček recek.jiri na quick.cz
Pátek Duben 16 20:50:27 CEST 2010

Dáte Via a musíte jej pojmenovat jako ten polygon.
Jirka
  ----- Original Message -----
  From: Zdeněk lada
  To: HW-news
  Sent: Friday, April 16, 2010 1:40 PM
  Subject: prokovy v eaglu s polygonem

  Dobrý den,

  Většinou dělám desky tak že na jedné straně rozliji zem a na druhé mám spoje a součátky SMD. Pokud mám například vývodový elektrolytický kondenzátor, automaticky se mi propojí
  zem přes jeho vývod, spojený se zemí. Pro mně by ale bylo výhodnější vyvést krátkou cestičku od kondenzátoru a tam teprve umístit prokov na druhou stranu desky. nechce se mi hrát s
  rozměry polygonu... jak tento problém jednoduše řešíte vy? U Elektrolytického kondenzátoru to není problém, ale například u relé je propájení oné nožičky již problém. Také to potřebuji tam kde chci
  přesně zemnit do jednoho bodu. Eagle mám 4.11.

  Díky,

  Zdeněk

  http://www.nod32.cz