Regulace elektraren, kdyz uz je ten patek

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Duben 16 15:11:40 CEST 2010

 16.4.2010, 15:06:21

Dalesice z 0 na 100% cca 54s, Dlouhe strane cca 68s. Informace mam
primo od mistniho sef ing. takze jsou spolehlive a nezkreslene.
U paroplynu se IMHO uvadi 0->100% cca 30 min. Jenze paroplynove bloky
se bezne nestavi na 1000 MW.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz