prokovy v eaglu s polygonem

Zdeněk lada zdenek023ster na gmail.com
Pátek Duben 16 13:40:10 CEST 2010

Dobrý den,

Většinou dělám desky tak že na jedné straně rozliji zem a na druhé mám spoje
a součátky SMD. Pokud mám například vývodový elektrolytický kondenzátor,
automaticky se mi propojí
zem přes jeho vývod, spojený se zemí. Pro mně by ale bylo výhodnější vyvést
krátkou cestičku od kondenzátoru a tam teprve umístit prokov na druhou
stranu desky. nechce se mi hrát s
rozměry polygonu... jak tento problém jednoduše řešíte vy? U
Elektrolytického kondenzátoru to není problém, ale například u relé je
propájení oné nožičky již problém. Také to potřebuji tam kde chci
přesně zemnit do jednoho bodu. Eagle mám 4.11.

Díky,

Zdeněk