RE: I když není ten pátek opět Strašecí

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Pátek Duben 16 13:11:16 CEST 2010

Sklenik je Apple nebo na apple a Steve sam a nejlepe vi jake parametry
skleniku potrebujete tak o co vam go, je to wow cool a apple :-)

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Simek
Sent: Friday, April 16, 2010 12:39 PM
To: HW-news
Subject: RE: I když není ten pátek opět Strašecí

On Fri, 16 Apr 2010, Cihak na dkv.lbc.cd.cz wrote:

> Podívejte se jak ve skutečnosti vypadá vyzařovací diagram takové
> antény a věci Vám budou doufám jasnější. Ale prosím vezměte si nějaká
> reálná data a ne pouze Vaše představy. Dostatek materiálu jistě
> najdete na radioamatérských stránkách které se věnují stavbě antén a
> maximalizaci jejich účinnosti.

Jak souvisi vyzarovaci diagram s diskutovanym problemem ? Proc do toho
tahate vyzarovaci diagramy anten kdyz resime jestli muze sklenik co stoji na
zemi, vrhat radiovy stin pro antenu co je 50 metru vysoko. Ze by od ni
radiovy signal bezel napred 50 metru k zemi, tam zahnul a pokracoval po
ortodrome - to asi ne. Vyzarovaci diagram jen rika kolik vykonu se vyzari
tim kterym smerem, ale nemuze zmenit geometrickou pozici.

Zatim jsem se dozvedel ze sklenik si nemuze pritahnout a pohltit vlny z
okoli, takze tyhle ty magicke odpovedi o tajemne konstrukci anten mne
pripadaji jako kdyz mi obchodni zastupce lici nejaky uzasny produkt a na
dotaz na jakykoliv konkretni parametr dostanu jen to same liceni jak je to
uzasne a ze to urcite splni vse co si preju.

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 5033 (20100416)

http://www.eset.cz