FT232BL nechodi

Čtvrtek Duben 15 23:42:46 CEST 2010

Připojovat jiné periferie mě nenapadlo - předpokládal jsem že to musí
chodit. Ale zkoušeli jsme to připojovat na přední i zadní konektory a
chovalo se to stejně. Ještě vyzkouším.

Anděl

----- Original Message -----
From: "Miroslav Šinko" <sinkomiro na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, April 15, 2010 2:56 PM
Subject: Re: FT232BL nechodi

2010/4/15 Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>:
> S jedním počítačem to nechce chodit, s ostatními počítači chodí bez
> problémů. Mám s tím 2 desky a obě se chovají úplně stejně.

Mozno sa treba zamerat na potencialnu chybu v PC. Skusali ste pripojit
zmienene dosky k roznym USB portom toho PC (typicky odflaknuta kabelaz
ku prednym konektorom na skrinke sposobuje aj taketo problemy)? Ine
USB zariadenia chodia na tom PC (v tych istych portoch) bez problemov?
Nie je moznost vyskusat ine USB zariadenia s FTDI na tom PC?

miro