Trosku OT: routery Mikrotik

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Duben 15 22:22:58 CEST 2010

Dobrý den,

firma ve které pracuji jich provozuje nekolik. SIce je prímo nespravuji, ale
mám za nimi servery, tak jen reknu tem správným lidem co a jak chci
nastavit. Abych to tak kulantne shrnul, problmy s nimi jsou vetsí, nez s
mojí ADSL linkou doma a vsím co na ní mám povesené...

Pokud jde o neco jako telnet/netcat, tak to mohu provést, ale pokud jde o
monitorování odchozího provozu z mikrotiku, tak to uz ne.

Zdraví J. Lukes

  ----- Original Message -----
  From: Martin Patka
  To: 'HW-news'
  Sent: Thursday, April 15, 2010 10:00 PM
  Subject: Trosku OT: routery Mikrotik

  Zdravim,

  vim ze to sem az tak uplne nepatri, ale o routerech mikrotik uz tu parkrat
  padla zminka....

  prosim, zda by se mi (zatim soukromne) nemohl ozvat nekdo, kdo tyto
routery
  pouziva. Nechci zatim spoustet plany poplach, ale mam podezreni, ze je
  tam backdoor, tak bych si to chtel nejprve overit od vice uzivatelu....

  O resume se potom podelim.

  Dekuji

  --
  Martin Patka                      network & server administrator