Pouziti std Li-Ion packu z NB

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Čtvrtek Duben 15 13:13:39 CEST 2010

Ja to mam z NB Acer rady 290, chova se to docela rozumne. Jedine co me
matlo, ze je potreba uzemnit ten CTL pin, pritom na nem bylo napeti par
set mV - asi baze tranzistoru. Jinak oba mosfety zavreny. Zkoumam to
zatim jako black box. Akorat asi je potreba stejne hlidat napeti - kdyz
uz to vylezlo na 12.7 V tak jsem to odpojil od zdroje a pak uz to
nabijeni nepovolilo. Zkousel jsem vybijet a stale nic, az kdyz jsem
odpojil i zatez a nechal ustalit napeti na clancich, tak to zase lze
nabijet. On ten 2084 je nejaky risc MCU  chytrej jak radio, jak jsem
pochopil z katalogu, tak ty algoritmy asi nebudou jednoduchy ;-) Tak
zkusim objednat novy pack a uvidime.... Snad to nebude potreba
kalibrovat nebo tak neco. V nejhorsim se pouzijou burtiky, stejne takhle
vyjdou levneji ;-)