Pouziti std Li-Ion packu z NB

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Čtvrtek Duben 15 12:19:05 CEST 2010

Zdravim,
nez delat vlastni ochranne obvody atd. napadlo mne v zarizeni pouzit
primerene customizovany pack do NB (cili asi jen priletovat draty misto
konektoru)
Mam na stole jeden pokusny, zda se to schudne - ma interface: +, -, Clk,
Data a CTL, coz je asi vyvod ktery odblokuje reset radice a povoli
pruchod proudu, kdyz se uzemni.
Jsou tam pouzity obvody BQ29312 a BQ2084 od TI ale asi to bude vsude
podobne?
Komunikace pres SM bus je nejak standartizovana, nebo by ji bylo potreba
usit na miru konkretnimu cipu?
Lze to pouzit i bez teto komunikace?
Jak nabijet? Pri prekroceni napeti na clanek se pack jen automaticky
odpoji, nebo to ma nevratne ucinky? (cili jestli je nutno presne hlidat
napeti, nebo staci limitovat proud a napeti treba muze vyskocit o nejaky
Volt, zatim tam peru 12.6V/400mA a cekam, co to udela ;-) )

Pokud si s tim nekdo hral, tak uvitam zkusenosti. Zatim si hraju se
starou baterkou, ktera ma zlomek kapacity, ale nerad bych znicil ridici
obvody u nove...