I když není ten pátek opět Strašecí

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Čtvrtek Duben 15 09:00:16 CEST 2010

Clanok nie je na 16.7 Hz... daval som do mailu citat casti clanku - tam
bolo 16.7 gigaherzu (slovom aj s chybou gigaherz -> gigahertz)
To sa da brat ako chyba pri citani novinarovych poznamok, ale v tom
clanku je aj odstavec o tom, ze
citat:
"Záření o vysoké frekvenci vychází z komutátorových motorů lokomotiv,
které se používají při opravách trati."

a 16.7 Hz by som nenazyval ziarenim o vysokej frekvencii, takze cely
clanok je ladeny na vyssie frekvencie.
Alebo ma kreativny novinar bujnu fantaziu ... ;-)))

Dodo