Re: Je windowsCE 6 mrtvá platforma - co jiného mini2440?

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Středa Duben 14 12:28:43 CEST 2010

QT má nejblíže k MFC. C++, objekty. Vlastně je to rozšíření C++ o
vlastní konstrukce, před kompilací se to převede preprocesorem na
C++. Dělal jsem v tom před lety jen nějaké pokusy na PC, tak vám
k tomu víc neřeknu.
Láďa