Dotaz na kvalitu zdroju z GM

Standa Palas stpalas@quick.cz
Neděle Duben 11 18:50:46 CEST 2010

Děkuji za odpověď. Je mi jasné,že zdroje Omron jsou kvalitnější.Ale taky
několikanásobně dražší. Jestli ten zdroj z GM není úplnej šunt,tak mi to
stačí. Taky pojede po min. 80% času na minimum.
S firmou elko mám také velmi špatné zkušenosti. V posledních několika letech
používají asi velmi nekvalitní kondenzátory a pokud vím,tak s tím nic
nedělají.Když je člověk upozorní na to,že jejich zařízení vydrží s bídou dva
roky,tak dělají,že o ničem neví a tvrdí,že nikdo kromě mně si dosud
nestěžoval.Takže už několik let nekupuji zásadně nic od elka a vím,že nejsem
zdaleka jediný.
Na druhou stranu když se dostanu k rozvaděči kde něco nejede a vidím tam
třeba časové relé od elka,jdu najisto.

Staňa

----- Original Message -----
From: "Jiri Polasek" <jurp@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, April 11, 2010 5:53 PM
Subject: Re: Dotaz na kvalitu zdroju z GM

Ano mam, a velice dobre.
Mam je od roku 2006 v provozu 24/365 v rozvadecich v ziharne,
takze v lete bezne teploty >40stC. A jedou vsechny. Zatim neodesel
ani jediny kus. Akorat v me aplikaci ty zdroje jedou tak na max. 20%
zatizeni. Pokud budou dobre umistene/chlazene, nebal bych se toho.

Zato mohu s klidnym svedomim varovat pred malymi zdroji
PS-24 od ELKO-EP. Katastrofa. Prakticky z minulych serii
odeslo cca 60-70%. Komunikace s vyrobcem byla podobna.
Neco uznali, na zbytek se vymlouvali ze zdroje byly spatne nainstalovany,
spatne chlazene, bla, bla.... Ted jsou od nich pouzitelne tak akorat
z rady 60W, ale to jsou jen pretisknute Mean Wely.
A ty si muzete koupit levneji jinde nez u nich.
JURP