Odpověď: Nejake sitove zarizeni vhodne pro upravu a prebastleni

Adam Heinrich konference@adamh.cz
Neděle Duben 11 09:18:27 CEST 2010

Hraju si s http://wiki.robotika.cz/RouterLinux..

Adam Heinrich
www.adamh.cz

-původní zpráva-
Předmět: Nejake sitove zarizeni vhodne pro upravu a prebastleni
Od: Petr Simek <psimek@jcu.cz>
Datum: 11.04.2010 08.37

Dobry den

kdysi jsem videl nejaky navod jak upravit wifi router ze se na nem daly
spoustet vlastni programy ale tuhle oblast moc nesleduju.

Hodila by se mi nejaka krabicka s OS ktera by sla rozebrat a mela v sobe
vstupy a vystupy (staci logicke) s kterymi by se dalo pracovat. Chtel
bych aby to bylo male, melo to jednoduche napajeni (5V nebo 12V), LAN
port , operacni system pristupny pres LAN napr pres ssh (z toho plyne
asi nejaky klon linuxu), aby se do toho daly nahrat vlastni programy
a aby se daly ovladat nejake I/O piny . Program by tam mel prezit reboot
a melo by to mit i nejakou pamet na cfg soubor. Kompilace programu by
probihala na normalnim PC jinde.

Nepouzivate neco takoveho pro sve vlastni ucely ?