Identifikace obvodu dle schematu a funkce

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Duben 11 08:10:24 CEST 2010

Zdravim,
  jojo, to ja muzu :-). Ted mne ceka doplneni obvodu pro pulsni volbu :-). Je
neuveritelne, jak to ti Schlumbergerove pro toho americkeho operatora osidili,
clovek se divi, ze to vubec v tom puvodnim stavu telefonovalo :-). Na te
desce chybi fakt tak polovina obvodu. Ta pulsni volba ale bude trivialni, jde
o 2 spinaci obvody, jeden odpojuje hovorovy obvod, aby netrpel pulsy, a druhy
je vlastni prerusovac smycky (jeho vystupni tranzistor je nyni nahrazen
klemou). Dohromady 6 T, asi 8 R, 6 D, 4 C.
  Je zajimave, ze ale jedna vec byla v te americke verzi oproti nasi navic:
vstup pro druhou linku. Naprosto netusim, k cemu by mohl byt, nase verze ma
naopak tento neosazeny. Kdyz se k nemu nejaka linka pripoji, tak si ji pristroj
(s ceskym softwarem) vubec nevsima...
  Zdravi Pavel.