Identifikace obvodu dle schematu a funkce

Petr Toąovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Neděle Duben 11 08:00:33 CEST 2010

jo jo ty kontejnery tam jsou podle mne jen ve funkci sberneho mista, to
neni ani potreba vyvazet, veci se tam objevovaly a ztracely v takovem
tempu prijemneho kolobehu. Peclive jsem je sledoval, taky se mi tam
obcas neco zalibilo. :-D  Jen by meli nekoho pozadat at je presunou pod
strechu, kdo to ma pak po desti vysusovat :-)

Tosa