Identifikace obvodu dle schematu a funkce

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Sobota Duben 10 22:06:24 CEST 2010

mimochodom v tom kontajneri som nasiel celu tubu PAL obvodov v
keramickom DIL puzdre s okienkom na vymazavanie.
Ak som to spravne pochopil moze to byt viacnasobne programovatelne
logicke pole?
Ak to tam zajtra este bude tak par kuskov zoberem na preskumanie.
b.