Identifikace obvodu dle schematu a funkce

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Sobota Duben 10 22:01:16 CEST 2010

no o tom ma presvedcil uplne vzdy, pocitam ze tie kramy budem potrebovat
uz v pondelok :-)
Vyhodil som aj nejake stare smerove odbocnice (vsetko sa to zbiera v
kontajneri pred budovou) a tak za hodinu dosiel kolega do roboty a
ukazuje mi "aha co som nasiel v kontajneri". Des :-)))
b.