[OT] Cim lepit silon - oprava klavesnice HP notebook?

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Sobota Duben 10 19:32:59 CEST 2010

Poradite cim slepit silon , tedy asi polyamid G Pa6 a ocel, pokud to vubec jde?
U jedne klavesy v klavesnici z notebooku HP Pavilion DV9000 se mi ulomil "cudlicek", nechce se mi kvuli tomu kupovat cenou novou klavesnici, celkem by to slo opravit, staci k tomu silonovemu dilu prilepit cca 10mm 0,4mm oceloveho dratu, ale otazka je zda to jde slepit, tak aby to tak nejak ddrzelo.

Poradite?
Pripadne nevali se nekomu ve skrini vrak klavesnice z tohoto notebooku, stacil by mi kousek plastu z enter klavesy u numericke klavesnice.

Dekuji

Jirka