OT: LHC - High Intensity studies

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Sobota Duben 10 15:20:32 CEST 2010

no este tam tych bunchov do kazdeho ringu nastrielat 2800 a uz bude
nominalna napln :-) Skutocna zabava ale zacne az ked sa zacne plnit
viacerymi bunchami v ramci jednej injekcie. Vtedy sa zacnu prejavovat
vsetky nedokonalosti transportneho systemu (napriklad zvlnenie pulzu
injekcneho kickera, tych 20kA :-)) a podobne. Takze budu muset byt
uvedene dalsie a dalsie systemy do prevadzky, napriklad ten transverse
damper ktory ste nejak vylovili z logbooku minuly tyzden ;-)
b.