Nové Vistary

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Duben 8 10:49:11 CEST 2010

no toto je trosku ine. Balu je "expert", ale ked masina bezi a je v mode
operation mozu ju riadit len operatori a fyzicky len z riadiaceho
centra. Vsetci ostatni maju zablokovany pristup, resp. mozu vidiet
hodnoty, ale nemaju opravnenie ich menit. Riadiace centrum moze udelit
rolu "piquet" clovekovi z expertneho zoznamu a ten potom moze
manipulovat s nastaveniami kym neskonci platnost toho tokenu alebo mu ju
nezoberu. Su to bezpecnostne opatrenia, pac aj zmena hodnoty jedneho
jedineho bitu na 'spravnom' mieste moze zlikvidovat zvazok co moze byt
pre urychlovac nebezpecne.
b.