Nové Vistary

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Duben 8 10:03:24 CEST 2010

Zdravim,
  ano, ano, Balu byl onen slavny RF piquet :-). Jednou tusim ho nekdo jmenoval a podruhe o to pozadal sam, aby mohl pracovat na damperech :-). Vime o Tobe vsechno, Balu, nam se neschovas! :-)))
(ale trosku se divim, Balua bych cekal spise v roli RF experta, vzdyt spoustu tech veci tam navrhl a postavil, coz by dle jeho vyjadreni te expertni roli odpovidalo :-) ).
    Zdravi Pavel