RE: Jističe výběr, výrobce, problémy

Jan Martincek jano@martincek.com
Čtvrtek Duben 8 09:26:06 CEST 2010

Pouziva niekto istice GE?
Teda okrem nas? :)

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jiri Nemecek
Sent: Thursday, April 08, 2010 8:02 AM
To: HW-news
Subject: Re: Jističe výběr, výrobce, problémy

Jak už psali kolegové, s Moellerem a podobnými rozhodně neuděláte chybu.
Z těch levnějších mám velice dobré zkušenosti se značkou Kania, to je
tuším Polsko.

Pokud neočekáváte časté vypínání jističů a trvalé proudy přes ně budou
znatelně menší než jmenovité (což je dost obvyklé), je podle mého názoru
asi nejdůležitější, jak se Vám budou montovat. Některé extralevné maji
snahu se při utahování kontaktů rozložit.

JN