Jak na prijimac 4-20mA

Radek Sztwiorok sztrad@gmail.com
Čtvrtek Duben 8 08:16:52 CEST 2010

Kdyz vy menite zadani jak na bezicim pasu.
Pokud budete proudove smycky napajet ze stejneho zdroje jak vlastni snimani
tak nevidim duvod strachu z nestejnych potencialu. V tomto pripade se nema
co kde "hadat" a fakt vam staci ten odpor ve smycce.
Jeste muzete pouzit zapojeni dvou stejnych meltiplexeru s tim ze jeden bude
na AD prevodnik pripojovat "plusovou" stranu odporu a druhy "minusovou"
stranu. Tim se relativne take da dosahnout oddeleni jednotlivych signalu,
ale neni to to spravne orechove.
Radek
----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, April 07, 2010 4:48 PM
Subject: Re: Jak na prijimac 4-20mA

Tak delaji nejaky jiny podobny model, v tom problem neni. U TI je neco
podobneho INA138 a podobne, jen mi to prijde na zamyslene pouziti jako
velmi nepresne a nestabilni - ale snimani proudu by to resilo
elegantne... Cili pokud nekdo zkousel neco podobneho, ocenil bych cizi
zkusenosti ;-)
Kazdy vstup extra izolovat mi prijde docela narocne (zarizeni musi
proudove smycky i napajet a rozmery jsou limitovany docela dost - tudy
cesta nepovede)