Nahrada aku v naradi

Jiri Nemecek jirry@centrum.cz
Čtvrtek Duben 8 07:44:25 CEST 2010

Nedávno jsem si udělal radost:

http://www.profi-technika.cz/makita-aku-priklepovy-vrtaci-sroubovak-bhp453shex-5051

Má to Li-ion 18V, jsem zvědav, jak dlouho vydrží. Teď mě čeká stavba
domu, tam ji myslím prověřím docela dobře. Od Li akku si slibuju hlavně
nízké samovybíjení.

Dodávaná nabíječka umí i NiMH, ale případná repase akku asi nebude úplně
triviální, předpokládám, že Li-ion akupack má v sobě odlišnou
elektroniku - soudě podle počtu vývodu packu.

JN