Jak na prijimac 4-20mA

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Středa Duben 7 16:48:26 CEST 2010

Tak delaji nejaky jiny podobny model, v tom problem neni. U TI je neco
podobneho INA138 a podobne, jen mi to prijde na zamyslene pouziti jako
velmi nepresne a nestabilni - ale snimani proudu by to resilo
elegantne... Cili pokud nekdo zkousel neco podobneho, ocenil bych cizi
zkusenosti ;-)
Kazdy vstup extra izolovat mi prijde docela narocne (zarizeni musi
proudove smycky i napajet a rozmery jsou limitovany docela dost - tudy
cesta nepovede)