zdroj PS-50-15 z GM a GES

Jiri Nemecek jirry@centrum.cz
Středa Duben 7 15:19:52 CEST 2010

Podobným zdrojem děláme konzervaci aku v 24V autě, už je to skoro dva
roky a naprosto bez problému. Zdroj je ze stejné rodiny, ale je
24V/100W, výstupní napětí jsem nastavil myslím na 28,4V - něco ubyde na
vedení k autu. U zdroje je ještě bočník 0,1R a nožová pojistka. Hodláme
takto řešit konzervaci všech vozidel, ale schází nám jedny ruce :-)

JN