Farnell

Jan Kral kral@fortech.cz
Úterý Duben 6 19:06:26 CEST 2010

Tohle neni nahoda, ale pravidlo, samozrejme ze za predpokladu, ze objednavam zbozi ktere neni z USA. Postovne je vzdy 5 Euro a pri uzavreni objednavky do 16 hodiny to je druhy den nejdyl kolem poledne na stole. Podotykam, ze kazdy takovy balik jde z Anglie. Kdyz neco neni hned, tak poslou obratem to co je skladem, ostatni zbozi je dorucovane podle toho jak jim to chodi treba i v nekolika baliccich. Postovne 5 Euro je za takovouto zasilku pouze 1x. Je pravdou, ze by se daly veci sehnat povetsinou nekde jinde levneji, ale sam Farnell se nesnazi byt levny pro vyrobu vetsiho mnzostvi, ale zameruje se to mit co nejsirsi sortiment a rychlou dodavku, coz muze byt nedocenitelne pri vyvoji pripadne pri oprave.
Neni zadny problem platit platebni kartou, coz je nejlevnejsi prevod (alespon pro me).

S pozdravem JK