RE: 2 otázky ohledně WI-FI

LM317 lm317@centrum.cz
Úterý Duben 6 01:23:15 CEST 2010

Takze nakonec jsem to vyresil tak, ze jsem prvky v siti prenastavil z
defaultniho 6. kanalu, který pouzivala i vetsina ostatnich siti v baraku, na
volny kanal 4 a nastavil mod G.

Pripojeni uz nepada, je stabilni, dnes jsem to vyzkousel prenosem asi 15GB
dat. Jen ta rychlost je asi uz na maximu, vic jak cca 1,3MB/sec se uz z toho
nedostane.

Diky vsem za podnetne rady.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of nesvacil@posys.cz
Sent: Saturday, April 03, 2010 1:06 AM
To: HW-news
Subject: Re: 2 otázky ohledně WI-FI

To B Vam prave urcuje 11mbit. G je to 54mbit.

U Wifi je lepe zarizeni nadohled, protoze zarizeni navzajem o sobe vedi
a vedi, ze druhe zarizeni vysila neboli nezacnou vysilat najednou.
Pokud zde mate hodne siti, tak se navzajem rusi. G normu bych moc v tom
pripade nedoporucoval. Muze dojit k tomu, ze to pujde jeste pomaleji. Je
to vzdy sazka do loterije, kolik lidi kolem v dany okamzik vysila.
Pokud tam mate husto, tak by bylo dobre take nastavit vetsi framentaci,
ale to az v pripade, ze vam to nepojede.

Jinak nastaveni wifi bych ve win hledal primo u adapteru tj. ne v siti.
... nad ikonou Pocitiac ... vlastnosti ... sprava zarizeni ... najit
wifi adapter... vlastnosti.. upresnit.

Jirka