OT: Neznámý film

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Pondělí Duben 5 15:17:09 CEST 2010

Dobrý den,

Sháním název jedné neznámé komedie, bohužel neznám moc podrobností.
Hlavními hrdiny jsou majitel(či provozovatel?) kabaretu a jeho přítelkyně
(bruneta).
Té se nelíbí že hrdina vede zábavný podnik a asi v první třetině filmu se s
ním rozejde aby se
s ní nakonec samozřejmě udobřil a vzal si ji. Onen hrdina je značný
cholerik, společnost mu dělá
postarší mládenec. Začíná to "Die...", je to typuji z 50-60 let, barevné a
zřejmě z produkce Rakouska, Německa
nebo Francie. Já jsem to viděl v německém znění. Během filmu je několik
humorných scén jako například
ulétnutí s reklamou na pivo (letí okolo eifellovky) a přistání na továrním
komíně a následný pád komínem dolů, na konci je falešné zatčení hlavní
hrdinky...

je to spíše taková romantická slátanina pro starší paní. Během filmu si
matně pamatuji jakousi píseň hlavní hrdinky "zu zu zu" (to si sundala ty
velké brýle)atd...

Díky za jakékoli navedení, pomocí Googlu se mi nicc nepodařilo najít.

Zdeněk