Kdyz se srazi protony - litaji trisky :-)

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Duben 5 13:39:43 CEST 2010

Tak ve 13:30 to padlo (na nejakou udalost cryo maintain lost, ktera se vratil ado normalu driv nez to stihli napsat do logu :-(.
Sice nedali 24h, ale i tak je to uzasne!
21 hodin plne stabilniho svazku na 3,5TeV!

Kudos to CERN!!!

Jakub Serych

________________________________
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Monday, April 05, 2010 1:32 PM
To: HW-news
Subject: RE: Kdyz se srazi protony - litaji trisky :-)

Jo, to jsem spustil take (primo ve FireFoxu), ale problem je, ze tam mam uplne stejnou event jako Vy na tom screenshotu (uz ji dokonce poznam podle tvaru drah castic :-). K tem javovskym programum je proste pribaleny testovaci soubor s nejakou udalosti z podzima, ale zatim zrejme neni mozne nebo neumime  se s tim pripojit nazivo.

Jakub Serych