Kdyz se srazi protony - litaji trisky :-)

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Duben 5 13:32:11 CEST 2010

Jo, to jsem spustil take (primo ve FireFoxu), ale problem je, ze tam mam uplne stejnou event jako Vy na tom screenshotu (uz ji dokonce poznam podle tvaru drah castic :-). K tem javovskym programum je proste pribaleny testovaci soubor s nejakou udalosti z podzima, ale zatim zrejme neni mozne nebo neumime  se s tim pripojit nazivo.

Jakub Serych

________________________________
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Visgean Skeloru
Sent: Monday, April 05, 2010 12:30 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: Kdyz se srazi protony - litaji trisky :-)

http://atlantis.cern.ch/live/ , screenshot http://img243.imageshack.us/i/snmekobrazovkyp.png/, normálně se mi to načetlo ve firefoxu (povolený javascript).
Ta druhá možnost je přes ten jejich program (mam linux, nevím jak je to na windows):

obsah souboru AtlantisJava-09-15-10/share/atlantis_online
#!/bin/sh

# running Atlantis in the TDAQ online environment
# This requires the TDAQ_JAVA_HOME to be defined in the enviroment
exec $TDAQ_JAVA_HOME/bin/java -Xms128m -Xmx1024m -jar ../atlantis.jar $*
ten soubor chce nastavit jako spustitelný (chmod +x atlantis_online) a pak ho spustit :)
pak to vypadá jako na screenshotu http://img535.imageshack.us/i/99475232.png/