Kdyz se srazi protony - litaji trisky :-)

Visgean Skeloru visgean@gmail.com
Pondělí Duben 5 12:29:35 CEST 2010

http://atlantis.cern.ch/live/ , screenshot
http://img243.imageshack.us/i/snmekobrazovkyp.png/, normálně se mi to
načetlo ve firefoxu (povolený javascript).
Ta druhá možnost je přes ten jejich program (mam linux, nevím jak je to na
windows):

obsah souboru AtlantisJava-09-15-10/share/atlantis_online

#!/bin/sh

# running Atlantis in the TDAQ online environment
# This requires the TDAQ_JAVA_HOME to be defined in the enviroment
exec $TDAQ_JAVA_HOME/bin/java -Xms128m -Xmx1024m -jar ../atlantis.jar $*

ten soubor chce nastavit jako spustitelný (chmod +x atlantis_online) a pak
ho spustit :)
pak to vypadá jako na screenshotu
http://img535.imageshack.us/i/99475232.png/