Kdyz se srazi protony - litaji trisky :-)

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Neděle Duben 4 20:59:30 CEST 2010

nieco lepsie, ale nechajte sa prekvapit, dufam ze vsetko bude fungovat
ako ma.
Len nacrtnem ze moje karty spracovavaju informacie o tom co a ako
obieha, takze potom je uz len otazka ako s tymito informaciami nalozime,
vsakze :-P
b.