Zesilovač GSM signálu

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Duben 4 19:40:58 CEST 2010

Zdravim,
  ale to nemusi, treba to opravdu trosku funguje... Proste je to pridavna
antena volne navazana na zakladni antenu pristroje. Pridavne anteny funguji,
to vime vsichni. Pravdepodobne bude hodne zaviset na zpusobu umisteni
v mobilu a na tesnosti vazby teto pridavne plochy. Je tez mozne, ba dokonce
je asi jiste, ze se zmeni vyzarovaci charakteristika mobilu jako celku a
muze byt treba smerovejsi, takze se vhodnym natocenim mobilu da dosahnout
silnejsiho signalu obema smery.
  Samozrejme jsem tento vyrobek nemeril ani s nim nemam zadne zkusenosti,
ale rovnou ho "odepsat" asi neni nutne.
  Zdravi Pavel.