2 otázky ohledně WI-FI

nesvacil@posys.cz nesvacil@posys.eu
Sobota Duben 3 01:05:51 CEST 2010

To B Vam prave urcuje 11mbit. G je to 54mbit.

U Wifi je lepe zarizeni nadohled, protoze zarizeni navzajem o sobe vedi
a vedi, ze druhe zarizeni vysila neboli nezacnou vysilat najednou.
Pokud zde mate hodne siti, tak se navzajem rusi. G normu bych moc v tom
pripade nedoporucoval. Muze dojit k tomu, ze to pujde jeste pomaleji. Je
to vzdy sazka do loterije, kolik lidi kolem v dany okamzik vysila.
Pokud tam mate husto, tak by bylo dobre take nastavit vetsi framentaci,
ale to az v pripade, ze vam to nepojede.

Jinak nastaveni wifi bych ve win hledal primo u adapteru tj. ne v siti.
... nad ikonou Pocitiac ... vlastnosti ... sprava zarizeni ... najit
wifi adapter... vlastnosti.. upresnit.

Jirka