Re: 2 otázky ohledně WI-FI

Petr Hronek trit@atlas.cz
Pátek Duben 2 21:15:51 CEST 2010

Zdravím,
Dotaz 1 - tipnul bych to na kartu, drivery jsou možné, ale zkuste uměle
stáhnout rychlost, jestli to také padne.
dotaz 2 - 54Mb = data+ režie navíc máte 2 pc přes router router umí také 54,
ale musí je rozdělit na dvě spojení tím jsem si jist a máme 27M něco sežere
přepínání a potvrzování režie, navíc na routeru to jede simplexně což by
odpovídalo ale tím si nejsem 100% jist.třeba mne někdo opraví.

Petr Hk

----- Original Message -----
From: "LM317" <lm317@centrum.cz>
To: "'HW Konference'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, April 02, 2010 4:40 PM
Subject: 2 otázky ohledně WI-FI

Měl bych 2 otázky pro místní fachmany ve wi-fi. Mám počítače A a B s WInXP
SP3, oba přes wi-fi připojené k routeru a přes něj dále do internetu. Router
oběma přiděluje IP adresu jako DHCP server. Zde vše chodí bez problémů. Díky
tomuto jsou navíc oba spolu zasíťované, oba jsou ve stejné pracovní skupině,
vidí se navzájem, nasdílenými složkami lze procházet atd., tudíž teoreticky
také vše OK. A teď dotazy:

1) Přenáším-li najednou větší množství dat mezi počítači, řekněme desítky
MB, vždy zdechne připojení compu A k síti. Nezáleží, zda přenos probíhal z A
do B nebo naopak, vždy zdechne připojení u compu A, u B nikdy. Přenos jsem
zkoušel jak průzkumníkem Woken, tak 2 různými commandery. Po odpojení
zůstává zamrzlé okénko s indikátorem přenosu a spojení nelze obnovit, dokud
to okénko natvrdo správcem zařízení neukončím. Ironií je, že na počítači je
čerstvá instalace XP SP3 včetně všech aktualizací :-) Co s tím?
2) Proč přenos mezi počítači probíhá maximální rychlostí cca 1,3MB/sec, čili
cca 10MB, když všechny 3 síťové prvky deklarují teoretickou rychlost 54Mb?

Díky PETR