beterie do Elektromobilu

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Duben 2 08:12:17 CEST 2010

Myslim, ze to je idealni pro pouziti A123 pokud byste to myslel vazne:

http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6444&Product_Name=GENUINE_A123_Systems_26650A_LiFePo4_Cell_w/_tabs

ta baterka ma trvaly vybijeci proud 30C a kapacitu 2.3Ah na 12V byste
potreboval skladat sekce 4S a ty pak radit paralelne - mohl byste si
prikupovat.

jasne je to racha na 23Ah baterku byste potreboval 600USD - jinak by to
byl ale nekompromisni pohon - nabijeni v radu 15 minut - da se nabijet
proudem az 10C (23A). Pak by to bylo spis jen o tom vubec zbastlit
takovou nabijecku. ;-)

--
S pozdravem
Radek Vicek