Koloidni stribro elektorlyzer ?

Kovar Milan mkovar@seznam.cz
Pátek Duben 2 07:24:22 CEST 2010

On 01/04/2010 22:42, www www wrote:
> Nezabyval jste se nekdo vyrobou disperzi s obsahem iontu stribra?
> Casto se tomu rika koloidni stribro.
> Nasel jsem treba toto http://www.silvergen.com/sg7pro.htm
>
> Otazkou je jak to funguje?
> Rekl bych, ze to je prach sprosty zdroj DC napeti , mozna s nejakym pulsnim provozem nebo prehazovanim polarity elektrod.
>
> Neznate nekdo teorii, co ovlivnuje velikost a rychlost vytrhavani iontu z elektrod, jaka musi byt cistota vody atd.?

Já si ho vyrábím doma pro svou potřebu již asi rok.

Jsou potřeba stříbrné elektrody o ryzosti minimálně 99.9%, někteří doporučují 99,99%. Stejnosměrný proudový zdroj
0.155mA na cm2 elektrody. Velmi kvalitní destilku, používá se většinou "water for injection", případně "Aqua purificata"
oboje v lékárně. Nebrat tu, kterou si v lékárnách destilují sami. V mém případě proces začíná na napětí kolem 100V.
Napětí je vhodné po cca 20s přepólovávat. Kontrola velikosti částeček se provádí červeným laserovým ukazovátkem. Velké
částice odrážejí jeho světlo a v roztoku je vidět červený paprsek.

S Koloidním stříbrem mám zatím jen ty nejlepší zkušenosti.

Milan