Záhada ( vyřešená ) okolo DS18B20

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Čtvrtek Duben 1 22:49:47 CEST 2010

Dne čtvrtek 01 duben 2010 09:58 LM317 napsal(a):
> Initialization slot: MASTER Tx RESET PULSE 480us minimum
>
> Popravde kdy presne to vyhazuje chybu jsem nestudoval, jestli pred merenim,
> nebo pred ctenim dat. Pouzivam 9-bitove rozliseni, kde datasheet udava dobu
> konverze 93.75ms, ja mezi konverzi a ctenim dat cekam neco pres 100ms.

Existuje jeste jednodussi metoda a ta predevsim min zatezuje prostredky
procesoru. Cele to otocit. Prvne precist a pak odpalit dalsi prevod. Sice
jsou pak o jeden tik casu operacniho systemu (ad extremum beh jedne hlavni
smycky programu) vysledky posunute ale umoznuje to delat procesoru i
potrebnejsi veci nez jen cekat v nopech. Takhle to bezne delam ja.

Radek (benedikt@hw.cz)