regulace alternatoru s permanentnimi magnety

Koder Petr Koder.Petr@azd.cz
Středa Září 30 11:44:59 CEST 2009

V mem "modernim" cinskem mopedu je podobny systém, jen ten 1f alternátor v jedne půlvlně dobiji akumulátor(pro starter, klakson a palivoměr) a v druhé půlvlně napaji osvetleni a další el. komponenty. Regulace je podle průběhu na osciloskopu tyristorova a pro obe vystupni vetve samostatna. Vykonove je to ale urcite jinde, nez ta centrala.
Petr