Příklepová vrtačka

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Středa Září 30 00:08:31 CEST 2009

RV napsal(a):
> Zmineny kolega mi nedavno psal (nemuzu to najit), ze se mu to stalo a
> oprava je pry v radech korun za nove kulicky do upinace (pokud si to
> pamatuji spravne).
> A jestli vas to potesi tak u te znackove Makity byl uplne ten samy problem.
> SDS upinac je treba drzet v cistote a obcas mirne namazat.

To je prave problem - udrzet upinac v cistote, protoze ty upinace u
techto nejlevnejsich vrtacich kladiv jsou udelany tak blbe, ze spousta
prachu a pisku skonci uvnitr, kde se krasne rozmila v tom kulickovem
upinacim mechanismu. Je hezke, ze kdysi davno to byl profi model Makity,
ale za tech 15 let to borci u Makity asi taky trochu vylepsili a holt
soucasna Makita je proste o tech 15 let dale.
Jsem odpurcem konzumu a tak je mi silne proti srsti spotrebovat na barak
5, 10 nebo ja nevim kolik vrtacich kladiv (bohuzel timto zpusobem stavi
i jeden z pribuznych). Kdybych to spocital, mozna za ty prachy budu mit
profi bouraci kladivo, co s tim barakem nebude mit problem a jeste mi
vydrzi hromadu let potom.

Ales Chlubny